Jag ber om usräkt...

för min väldigt dåliga uppdatering!!
Jag är nu i vecka 27 på dagen faktiskt. Känner lite sparkar då och då har lite vanliga tider på håll igång nu kl 6.30 13 och 21.30 på ett ungefär och sen nått litet därimellan. Längtar som tusan tills bebis kommer ut men samtidigt är det ju väldigt mysigt att ha den lilla i magen också. Har inte kännt av så mycket "dåligt" i min graviditet än så länge förutom trötthet och det är ju skönt. Får njuta medans det varar.
Tycker lite synd om min lilla voffsing som inte får gå så fort på våra promenader som vi brukar men men går vi för fort så får jag ont i magen och får gå i snigeltakt så det är ju bättre att gå halvfort än i snigeltakt iallafall!


Knäppte lite kort på promenaden idag.



Älsklingen min!


Enris


Ja nu har jag fixat en massa saker tills bebis kommer iallafall. Var hemma hos syster Marie i måndags och av henne fick jag låna en kasse med kläder, badbalja, snuttar, uppblåsbart skötbord och så tog jag med mig babyskyddet som jag ska köpa av henne. Sen blir det en tur till syster Ingela för av henne ska jag låna skötbord och spjälsäng.
Tur man jar syskon så slipper allt bli så himla dyrt.
Nästa inköp blir barnvagn och då ska jag passa på att hämta ut mina gravidpaket också.
Ett från barnenshus och ett från apoteksgruppen.
Ska bli intressant och se vad det är i.
Sen blir det till att kolla allt jag har köpt och fått för att sedan införskaffa det som saknas.

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe och kanske måla färdigt fågelstugan som han som bodde här innan hade snickrat ihop. Tänkte använda den i vinter för att mata fåglarna. Då blir nog Åke glad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0