Härliga höst...

Idag vaknade jag till ett underbart höstväder!
Var till barnmorskan idag. Allt var bra med både mig och bebis! Känns bra att veta.
Hjärtljuden låg på 148. Nu har jag gått upp 8 kg och är i v 28+5 så snart i v 29. Nu är det ju bara 82 dagar kvar tills vi har datum :)
Både kul och jobbigt... Vill inte föda ut barnet!! Ush men ut kommer det och jag kommer ju vara glad när barnet väl är ute... Hoppas på att jag inte får någon långdragen förlossning eller att det blir nått med bebis. Är så mycket som man oroar sig för! 
Idag har jag köpt 2 stickade långa tröjor, har ju nästan inga tröjor som går nedanför magen ;) 
Och sen så bokade jag en klipptid med Towe. Ska bli skönt att få fixa håret så man kan känna sig lite fin iallafall. Fast nu tycker jag ju om min mage iallafall, skulle alltid vilja ha en gravidmage :)
Nä nu ska jag ta å diska litegranna.
Senare ikväll så ska jag kolla på Desperate housewifes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0