Barnvagn...

Ja nu har vi köpt oss en barnvagn, men herregud va många olika vagnar det finns, tur att jag redan bestämt mig för en duo och en med 4 lika stora hjul annars hade man väl fortfarande stått och funderat ;)
Det blev en röd Brio iallafall med prickiga cirklar på. Sittdelen däremot kommer att bli svart med prickiga cirklar på, för den fanns inte i samma. Men det gör ju ingenting köpte en svart skötväska till så den kommer ju att passa båda ändå.  Kollade på Emmaljungas vagnar först men oj oj oj vilka prislappar det satt på dem.... Typ 9000 för en duo och det har vi absolut inte råd med, så vi tog den billigaste vi hittade som det var ett känt märke på. Också var det ju 10% rabatt så det blev ju bra ändå. Var 10% endast igår så det var ett lyckat datum att åka å handla vagn på.
Blev iallafall jättenöjd med den.
Är bra med reflexer på den också så man synd i mörkret :)




Fast nu står den såhär så att katten inte ska använda den som sovplats, för jag vill inte att det ska ha varit nått djur där bebis ska ligga!




Vill ju att vagnen ska vara fräsch när den ska användas.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fin vagn! :-)

2011-10-07 @ 07:34:36
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja jag är helnöjd med den! :)

2011-10-07 @ 10:05:45
URL: http://baralillajag.blogg.se/
Postat av: Marie

Det förstår jag verkligen! Skitsnygg färg!!! :-)

2011-10-07 @ 17:22:22
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0