Vilket underbart väder!

Ja det är verkligen ett underbart väder idag solen har skinit hela dagen. Har dammsugit och skurat och vädrat här idag. Man får en sån härlig energi när solen hälsar på!
Har fått reda på att det inte blir nått mer jobb på Ugglan efter Maj men jag kommer vara vikarie iaf. Har sökt jobb nu så det är bara hoppas att man får nått annat nu då.

Skulle ju börja plugga till hösten, men nu så har inte Gävle fått förskollelärarutbildningen iår. Ska kolla upp om de har nån distans mot Härnösand när antagingarna öppnat för det står inget än. Ush det är så jobbigt när ens planer försvinner. Det blir mycket dyrare att åka till Härnösand än till Gävle men men jag vill ju få plugget gjort. Kommer bli mycket lättare att fixa jobb om man har en bättre utbildning.

Ikväll blir det utgång på Stadt Maja och jag ska gå. Det kommer bli riktigt roligt! Blir skönt att slippa tänka på verkligheten för en kväll.
Livet känns lite halvtufft just nu men jag är också tuff så jag ska nog ta mig igenom det här, jag har ju kunnat förut.

Det springer omkring en massa störiga tankar i huvudet hela tiden önskar man kunde knäppa av ibland.....


Längtar redan tills ikväll...och jag väntar också med iver på att Maries lilla pojke ska komma till världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0