v17

Tänk att jag redan är inne på vecka 17 i min graviditet det känns som om jag nyss blev gravid :)
Å jag vill så gärna ställa i ordning bebis rum redan nu, men vi har ju inga tapeter eller nått än...  Och det finns ju hur många andra saker som helst som ska göras innan känns det som. Som vardagsrum, sovrum och badrum...

Men köket är nästan helt klart iaf bara lite målning runt fönster och dörrar kvar. För mattan är inlagd och bänkarna och skåpen står på sin plats. Nästa projekt blir vardagsrummet som förmodligen också kommer att vara sovrum ett tag tills vi hunnit längre...

Har funderat på om det kanske går att måla på tapeten i vårt sovrum för då är ju det snabbt fixat isf, ska höra med svärmor om hon tror att det går.

Om 2 veckor är det dags för ultraljud å va jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0