Snart flytt...

Ja nu är det mindre än en vecka innan vi flyttar, men vi har fortfarande ingen kyl!
Köket är klart och vardagsrummet är så gott som klart. Har flyttat de mesta som inte använd så mycket.
Är lite saker (läs hur mycket som helst) som ska ställas iordning innan det går att bo där. Men det ordnar sig nog.
Ska bli lite läskigt att bo där i början, man vet ju inte om Åke vill ha oss där men hoppas han är snäll...
Lite orolig för katten hur han ska hantera ännu en flytt, men det är väl förhoppningsvis hans sista.

Är ledig tills på torsdag men jag har fullt upp, allt ska plockas i lådor. Jag har bara tre som jag får packa åka iväg med och packa upp för att sedan åka tillbaka och fortsätta packa. Så ni hör att jag är en rätt upptagen kvinna för tillfället men efter augusti så är jag ledig och ska ta igen mig innan bäbis kommer :)

Just det jag har ju varit på ultraljud, det var det mest otroliga jag varit med om. Det var helt underbart att se vårt barn sparka omkring där inne i min mage. Den mådde bra iallafall. Jag fick ett nytt förlossningsdatum 25/12-11.
Så det blir väl världens bästa julklapp!
Kan säga redan nu att bäbisbilder inte kommer att läggas upp på blogg eller Facebook. 

 Nä nu ska jag slappna av efter en dags slit och titta på Johan Falk, men först poppa popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0