Pappa kom hem....

Gud vad jag saknar min pappa. Har börjat komma mer och mer nu när jag ska ha bäbis och vet att bäbis aldrig kommer att lära känna sin morfar! Jag har många saker som jag vill fråga och prata med min pappa om men aldrig kommer att ha chansen till... Är riktigt jobbigt ibland nu...

Flyttar nästa helg så jag börjar få lite smått panik över det också. Känns som om jag borde göra så många saker men har ingen lust till nått, jag vet inte vad det tagit åt mig.  Men försöker göra sakerna ändå.

Har kommit på att jag inte har några gardiner till köket nu när vi har två fönster men jag får väl ta en tripp till dollar då lönen kommit. Men jag hade tänkt köpa en duchkabin för lönen så gardinerna får kanske snällt vänta ett tag till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0