Storstädning!!!

Ush och fy va mycket saker det fanns i bara köket vi höll på i ca 5 timmar i köket idag och då är inte luckorna tvättade än. Tog ett tag att riva ut alla grejor och försöka lägga i olika högar. Men nu är det dammsugat på golvet och i alla skåpen iaf. Imorgon fortsätter jag antagligen med resten av köket. Men det luktar gammal sur fimp när man skurar väggar eftersom han rökt inne. Men jag tror att det kommer att bli bra bara man har skurat ur och fått måla ny färg på vägg och luckor.
Sen är det bra att ta nästa rum det är ju både sängar och en soffa som ska ut och en panna en duschkabin ett badkar och div annat skräp! JA och just ja en oljetank också!
Men som sagt det blir nog bra när vi blir klar.
Nä nu ska jag snart gå å sova har ont i ryggen efter allt slit idag. Jag är väldigt tacksam över att Madde Eddie och Maja kom och hjälpte till!

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0