Husägare eller ja snart ialllafall.

 

Ja i måndags var vi och tittade på ett hus för andra gången.
Första gången vi kollade på huset var 4/2 men då tyckte vi att huset var för dyrt.
Denna gång fick vi ett lägre pris så vi åkte och kollade igenom huset en gång till för att verkligen vara säker på att vi ville ha det.
Men med det här priset så bestämde vi oss för att köpa, men det är ju inga papper skrivna än så vi är ju inte helt 100% säkra att vi får det men jag tror det iaf.
Ska bli riktigt kul att ha ett eget hus att fixa iordning.
 Lite synd att det är så mycket saker som måste städas ut och att det måste städas ur ordentligt innan man kan börja renovera men det går nog fort bara man börjar kan jag tänka mig!
Sen att få fixa ute ska bli kul också men man läre ju fokusera på själva huset först och främst.
Längtar som en tok tills vi skrivit på papprena.



Detta är huset sysn ju redan här va skräpigt det är :)





Uthuset. (bildden är från annonsen)


Det blir fler bilder sen, före och efter bilder hade jag tänkt.

Jag vill ju börja med huset redan nu jag och städa och hålla på! Men jag får väl snällt vänta tills efter påsk. :(


Kommentarer
Postat av: Marie

Ni vet ju var ni kan ringa om ni behöver hjälp. Jag är en jävel på att städa!! :D

2011-04-13 @ 20:52:01
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja vänta du bara :)

2011-04-13 @ 21:03:43
URL: http://baralillajag.blogg.se/
Postat av: Marie

Hihi! Nästan så jag längtar faktiskt. För då får ju vi umgås en hel massa också. :)

2011-04-14 @ 21:14:53
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag tycker att det är jättekul att städa hos andra så det är bara att höra av dig när VI ska sätta igång :)

2011-04-15 @ 10:23:42
Postat av: Anonym

Ja men dåså :) Det här kommer ju att gå på ett litet kick! Ska skriva papper på onsdag så jag börjar väl förmodligen redan på torsdagen ja :)

2011-04-15 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0