Förkylning på G

Känner att jag har en förkylning på gång i kroppen, blir helt slut fast jag knappt rör mig. Inte har jag tid med det nu inte.
Längtar tills på onsdag då vi ska skriva papper på huset, jag åker förmodligen och börjar städa redan på torsdag för då har jag tagit ledigt. Det blir 5 dagars ledighet med en massa slitgöra på schemat :)Men det är roligt slitgöra, eller ja det bli kul att se resultatet sen iaf :)
Ska komma ihåg att knäppa före och efterbilder bara så man ser ordentligt hur duktig man varit ;)

Hade i tankarna att hälsa på nån idag men jag antar att ingen vill ta del av min förkylning så jag blev snällt hemma. Ja efter att jag fikat med Maja då, som blivit faster nu åt en liten flicka vid namn Livia.

Nu blir det nog lite slötittning på tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0