Är det inte onsdag snart.....

Idag är det måndag och jag tycker att dagen har krupit fram, men jag längtar ju tills på onsdag så det är väl därför antar jag. Vi ska ju skriva papper på huset då. Fredric berättade idag att vi skulle få nycklarna direkt och att dottern skulle ha hämtat både bil och de grejor som hon skulle ha till dess. Skönt att man bara kan häva ut alla grejor och slänga det man inte ska ha kvar.
Jag har tagit ledigt på torsdag så då blir det en shopping sväng och inhandla lite städprylar och blomjord och sen till huset och påbörja städningen i köket.
Sen blir det mätning av spis och räkning av våder i alla rum.


Köket.

Ja vi ska byta golv och måla om luckorna, grön är inte direkt min färg.
Det är mycket jobb med huset men jag tror det kommer bli himla fint när vi är klara.
Jag har lite problem med att somna om nätterna för man ligger liksom och funderar på hur man kan ha det och vilka färger som skulle passa och hur man ska fixa ute.




Har precis kommit hem från en promenad ute i vårsolen det var riktigt skönt väder ute. Ska bli skönt med hus att faktiskt sitta ute och dricka en kopp kaffe på sin egen tomt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0