Att tiden ska snigla sig fram...

Oj nu var det ett tag sen igen, ja jag har inte haft så mycket att berätta ändå.
jag var nyss ute med min lilla lurvtuss.
Ja som ni alla vet så är det svinkallt ute och man måste klä på sig så mycket kläder för att inte frysa så att man ser ut som en sån där michellingubbe när man går till jobb och ut med hund. Tacka vet jag sommarn när man tar på  sig skorna och går *drömmer mig bort* , men det tar väl ett tag innan det blir så än. imorse så vvar det -26 när jag gick till jobbet, det var riktigt kallt

Nu när man har nått att längta till så går tiden märkligt sakta tyckr jag, annars så bara flyger tiden iväg och man hinner ingenting. Längtar först till Terry Evans och sen tills flytten.

Den senaste månaden har jag jobbat extra ´två vecka för vi har en som är sjuk så vi jobbar kort nu och har gjort det i snart en månad. Men jag klagar inte för jag får ju nån kr extra.

Till helgen ska vi åka till Sundsvall, jag läre köpa nytt lysrör till fiskarna och ett par nya täckbyxor mina är ful som stryk, man skäms nästan när man är ute i dem.



Kommentarer
Postat av: Ingela

HALÅÅÅ!!!!!!!

2010-04-15 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0