Oj

Nu var det väldigt längesen jag skrev här igen men det beror mest på att vi har haft en dator som hoppar i texten när man skriver.
Nu har jag fått en ny av Fredric, skönt med den egen dator :)
Ja vad har hänt sen sist då? Jag har fått förlängt på jobbet tills i december.
Jag ska göra högskole provet i oktober utifall jag ska plugga till förskollärare till våren.
Får se hur det ser ut på jobbfronten innan jag bestämmer mig och ev kanske man får plugga halvtid, men det ska jag kolla upp när skolorna börjar.
På tisdag åker vi till Stockholm och bor på hotell 2 nätter, får se vad vi hittar på där.
Ska bli skönt att bara få komma bort lite.
Min snälla svärmor ska ha min älsklings Samson så det är lite jobbigt, jag har ju aldrig lämnat bort han förut och nu är han ju 3 år men det ska nog gå bra.
Ikväll ska jag baka lite tills på söndag så jag har nått att bjuda på, igår när jag skulle baka så var kakaoen slut.
Nä nu ska jag ta å börja baka så jag får det gjort :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0