Utställning..

I sommar ska jag försöka planera in lite utställningar att åka på med svärmor. Fick mail av min uppfödare härom dagen att hon gärna vill avla på Samson bara han får lite meriter och att jag gör en höftledsröntgen.
Skulle va kul om han blev avlad på..



Måste få han å springa i trav bara så nu får vi börja ut å springa lite!
Men va gör man inte för att få gå på utställning och det förhoppningsvis kan gå bra!

Igår va jag ute å fika med maja och när vi kom dit satt mina tre systrar där och fikade så vi sate oss där med dem. Sen åkte jag å Maja hem till Ingela en sväng så Samson fick leka lite med Bonzo.
Har tyvär inga kort därifrån för jag glömde ju kameran hemma som vanligt...

Häromdagen så var jag å Fredric i ´skogen så fredric fick köra lite radiostyrd bil och det tyckte Samson var hur kul som helst han sprang och jagade bilen och när bilen vände var det lika kul att bli jagad tillbaka.
Ska komma ihåg kameran nästa gång vi är där...

Kommentarer
Postat av: mirre

ja visst e hon <3 :)

2009-05-17 @ 17:56:58
URL: http://lillamirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0