Utställning i Hudiksvall



Samson, Troja och Luvan.
Börjar med en bild på hundarna som ställdes som vi hade med oss.


Lena med Troja.




Farmor i ringen med Samson ( Samsons farmor).



Lena i ringen med sin egen hund Luvan.

Ja Lena en eloge till dig som sprang med alla hundarna...




 Jag trodde att Samson skulle få en 2 men han fick ett HP och BIM så jag är riktigt nöjd!! Så här är min fina slemboll ;). Hade ett par vita piratbyxor på mig idag jag kan ju meddela att de inte längre var vita när vi kom hem utan snarare gul/brun av Samsons slem... Men men så är det att ha hund. Vi åkte härifrån kl 7.30 imorse och kom hem runt fyra. Det var jag, svärmor Lena och hennes kompis Linda. Lindas hund gick till BIS valp final och kom på reserv där. Och Luvan fick lika som Samson. Så idag har varit en bra dag.


Hedersplats åt rosetterna :b


'

Samson måsta ju få en ny leksak efter att han varit så duktig i ringen så det blev en skitgullig drake....Och två mumsiga godisben.


Vårt lag vann inte tävlingen på jobbet men Grattis till lag norr!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken dutti kille du har!!! Och Fedric...jag menade Samson denna gången! =D

2009-05-31 @ 09:53:30
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: anna<3

Söt hund :)

2010-04-09 @ 14:42:14
URL: http://onlyannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0