Samson VS Radiobil:)



Här kommer äntligen en bild på Samson och Radiostyrda bilen. Den här är Samsons bästa motions kompis :) Ha ha han har även bollen i munnen när han jagar. Men som jag skrivit förut han hoppar inte på bilen eller nått så det är ingen fara att han gör illa sig.


Här står han och väntar när fredric skruvar lite med bilen...



'

Men sen är det full fart igen!!!!

Ja i helgen har vi bara vart i Ramsjö, Fredric har klippt gräs och fixat med Bibbis rabarber och jag har mest bara suttit och latat mig och umgåts med Bibbi. Och Samson får ju vara lös när vi är där så han tycker att det är jätte kul.
Till veckan ska vi ha tävling på jobbet vi sitter i två 4 grupper nu så vi ska tävla grupp mot grupp. Är lite roigare att jobba när man har tävling, och i fredags så han man ju lägga in en massa företag så imorrn är det ju bara att ringa.

För mer än två veckor sen var jag på Reseshopen och frågade om lite prisuppgifter om båt till Irland nästa sommar, för det första så var de otrevlliga och i stort sett dumförklarade mig för att jag ville ta båt.. hon sa
- Du vet att du måste byta båt va? och sen ta tåg. ( vill ja ha båt resa så vill jag väl det och då bryr jag mig ju inte om jag måste byta.) För det andra så har jag fortfarande inte fått några uppgifter. De skulle ringa men antar att de inte gör det. Inte ens nån info om nått ställe att bo fick jag. Så det var ju värdelöst att gå dit. Ska ringa typ till Resia i huddik nått tag och se om de är trevligare där.

På fredag ska vi i jobbet gå ut på järnvägs och äta och dricka lite, ska bli kul lan ju däremot inte stanna så länge eftersom på lördag bär det av till huddik på hundutställning, håller tummarna för att Samson åtminstonde går i trav... Nått mer kan jag ju inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0