Fredagens partaj!

Glömde skriva i gårdagens blogg att jag var ju ut i fredags med gänget på jobbet och vi hade det jätte trevligt. Började med en cider och sen när alla kommit så kom maten fram jätte gott med nachos och sen blev det efterrätt jag valde en cheesecake som vr hur od som helst.. Sen satt vi och pratade och skrattade så myckert att vi knappt fick i oss nån efterrätt och hade ont i magen. Och resten av kvällen så dansade vi loss.
Vi blev bjudna på maten av chefen så det var ju jätte snällt! Jag måstade ju tyvär gå hem kl 12 eftersom jag skulle upp kl 6 morgonen efter och jag kan lova att jag är fruktansvärt trött idag och igår somnade på soffan när jag skulle kolla på fyra bröllop och en begravning. Gick till sängen halv 11 och sen var jag däckad tills halv 10 idag.¨

Härligt med värme synd bara att det är så olidligtr varmt att man knappt kan vara ute, brände mig på ryggen i lördags trots en massa solkräm. Så idag har jag ont i axlarna....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack :) Grattis till resultaten i helgen!

2009-06-04 @ 16:51:15
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0