Pulsa i Snö

Då var det söndag då. Jag och Samson har varit ute och jagat varandra bakom Bibbis hus var nog ute och sprang där nån timme vi hade en dummie och lekta med det är Samsons bästa leksak. Han kan leka hur länge som helst. Har fått power stövlar så jag slipper bli blöt när jag pulsar i snön också.. Jag tror nästan att jag har lika kul som hunden när vi leker jag tycker att det är jätte kul för det syns ju på han hur glad han blir av att vara lös och leka.
Imorrn är det kurs igen vet inte vad vi kommer att göra men det blir nog intressant, på tisdag ska vi ha en ny lärare blir kul. Jobbigt bara att det inte är lov längre så den här veckan kommer inte att bli lika tyst och skön som den som varit, också får man ju slåss om microsarna också det finns bara 5. 
Har just gjort en makaronpudding så vi har nån lunch imorrn, måste ju tänka på sånt nuförtiden också. 
Nä nu ska ja kika lite på tv eller läsa beroende på om det är nått bra på tv.  

Kommentarer
Postat av: Marie

Är jag dum eller är jag bara glömsk??? Jag kan inte för min värld komma på vad det är för kurs du går. =/

Du verkar ha kul på den i alla fall...tror du dom har plats för en till??? =D

Kramiz från storasyster

2009-03-08 @ 21:52:46
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0