Måndag

Igår var vi till Sundsvall och handlade lite jag hittade en jätte häftig grej på hobbex.


Ha ha visst är den söt och nej den är inte till hunden den är till MIG!!! ha ha.
Köpte lite saker till bilen också, och en present till Ingela. En ny kastrull blev det också den andra var så repig i botten så den ville vi inte ha kvar.

Idag har jag varit på kurs, just nu pratar vi om internet och hur man hittar där och hur man ska och inte ska göra med hemsidor. Imorrn ska vi fortsätta med hemsidor och skyltar.

Har just kommit hem från en promenad nu med Samson, han går så himla fint när han har sin fula and med sig på promenaden. Jag går hur mycket som helst nuförtiden.. först läre jag gå till skolan och hem igen och senare på kvällen så läre hunden ut. Så det är gå och gå och gå för min del. Synd bara att det inte syns nått.... vill verkligen gå ner i vikt nu, ush jag kan ju knappt ha mina kläder längre för jag ser tjock ut i allt. Får väl börja springa till våren... ska försöka spara till en cykel så jag kan cykla, min jag har nu är så rostig. Vill kunna cykla  med Samson.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha!!! Vilken söt!!!! En sån vill jag också ha....

2009-03-24 @ 20:01:43
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0