En gåta

Det är 2 pappor och 2 söner som ska dela på 3 ägg. Alla får ett varsit ägg. Hur gör dom?


Jaha då var vecka 2 på kursen avslutad och jag tycker fortfarande att det är jätte kul. Riktigt skönt att få lära sig något. Håller på med ekonomui och marknadsföring nu.. Kommer ju vara bäst på det här ja. Den här veckan har gått super fort man hinner bara  äta och sova och promenera ioförsig men ändå, veckorna bara flyger förbi.
Vill vinna en miljon eller flera så man kan köpa hus nångång men men får väl ta å hitta mig ett välbetalt jobb så vi kan ta lån, men är väl bäst att vä'nta ut krisen först kanske. Fast egentligen så blir det ju mer kris om ingen handlar.
Sitter å dricker lite baileys och lite cider jag.. SKönt att bara slappna av. Får ju ganska ont av att bara sitta hela dagarna när man inte är van och sen gå 9 km om dan. Nä nu ska jag ut med hunden en sväng..

Kommentarer
Postat av: Marie

Fan...hur jag än funderar kan jag inte komma på svaret på gåtan...jag som brukar vara så bra på det. =/

2009-03-07 @ 09:17:20
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Linda

hej! Det måste vara...Farfar, pappa och son!? Eller hur? =)



// Linda

2009-04-04 @ 11:24:13
URL: http://lindaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0