Att rotfylla en tand-3 gånger

Ni kommer kanske ihåg att jag gjort tre rotfyllningar i samma tand.. Idag skulle jag göra en fjärde, så jag gick dit och satte mig i stolen och sa direkt-jag vill ha bedövning, tandläkarn sa - men den är ju redan död så det känns iget men om du vill ha så ska du så klart få. MM sist kändes det då.dja ja de borrade upp min tand och tandläkarn känner lite och säger att jag har ett hål in mot tandköttet och att det inte kommer att gå att rädda min tand.. eftersom mitt tandkött var infekterat under tanden, sen frågar han hur vill du att vi ska göra då.. jag säger jag har väl inget val det är väl bara att dra den. Så nu är jag en tand fattigare en stor tand fattigare.. suck men är ju iaf skönt att slippa gå till tandläkaren en gång i månaden. Och tanden syns ju inte heller så det är väl ok. Känns konstigt nu liksom ett stort hål. Fick gå upp till skolan med en stor bomullstuss i munnen.. och sitta på lektion också.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha...du kommer se ut som en boxare snart! ;-)

Vi måste träffas snart...det var hundra år sedan vi sågs!!!! Kramiz

2009-03-03 @ 21:48:45
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0