Äntligen...



..har Samson börjat trava på promenaderna. Riktigt skönt känns det för då är det ju större chans att han travar på utställningarna också. Han travar riktigt mycket nu faktiskt.


Måsta ta med kameran idag och knäppa när han travar eftersom han nästan bara passat förrrut. Riktigt skönt väder att gå i idag förrutom regnskvättarna som komm lite då och då men jag hade ju jacka så det gjorde heller inte så mycket. längtar tills på söndag då jag ska på utställning i Svenstavik. Ska bli kul.


Såg en gullig humla också som jag måsta knäppa kort på..



Idag har jag varit ute på ljusdal med Maja och imorrn blir det Hudik med Maja, vi får åka med hennes snälla mamma Pia så det blir ju gratis resa också.  Imorrn kommer väl Ceasar också det var väl 2 år sen han var här sist så får se hur det är med han nu. Annars hade jag gärna varit barnvakt åt Felicia och Eddie men jag ska ju upp tidigt på söndag så det gick inte så bra...

Nä nu ska jag ta och cykla iväg och ta ut lite pengar som ska med imorrn...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin färg din hund har! :D

2009-07-29 @ 19:12:21
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad kul, håller du också på med utställning?

Min mamma föder upp doberman & dvärgpinscher, så vi ställer mycket :) Fast vi har två chenese chrested också :)

2009-07-29 @ 19:12:58
URL: http://felills.blogg.se/
Postat av: Marie

Din gamla giraff...jag skulle ju åka och fika med dig igår...men då smet du till Hudik. =P

2009-07-30 @ 10:00:36
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0