ja nån lista av nått slag.. ganska kul

Ta fram din mobil & va ärlig nu då!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Nej det har jag inte gjort.. Amanda var det.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Det är min moster

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Oj det var nog ett år sen jag träffade henne sist men nästa gång hon kommer hem kanske. Linnea min bästa barndoms vän.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Ja det är hon väl. Ingela min storasyster

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Ö ja svårt att säga min dyster Madde men hon är jätte snäll.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Hon har trimmat min hund 2 gånger. Bodil


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
När jag ska till Loos nästa gång eller när de kommer hit. Fanny min systerdotter.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 11?
Nja  det är min uppfödare Elvy

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Autumotisk kundtjänst så nej.

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Bemaningen nej du.

VAD PRATAR DU & NUMMER 27 OFTAST OM?
Niclas Larsson vi pratar inte så värst ofta men sist var det nog hundar vi pratade om.
KÄNNER DU NUMMER 1?
Adam Storm, ja han hör ju praktiskt taget till familjen

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Björn  nej
VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?
bodil igen

Kommentarer
Postat av: Marie

jag tror jag snor den där listan nån dag när jag inte har nått att skriva. =P Kram

2009-01-09 @ 21:39:24
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0