Första dagen

Idag var min fösta dag på praktiken. Det gick jätte bra och alla var trevliga. Lite jobbigt att kliva upp tidigt nu när man blivit lat men det funkade bra,
Hoppas på att gå ner lite nu också eftersom jag går ut och går varje dag och äter frukost först när jag kommer fram. *håller tummarna* Skulle va skönt att gå ner nått kilo så man kan må bra med sig själv.

Hade tid hos tandläkaren kl 13.00 idag så jag lära gå klockan halv ett, när jag väl kommer dit och kommer in i rummet där jag ska vara säger tandhygenisten: Din tandläkare har dubbelbokat så hon har ett möte nu men vi ska fixa en ny tid åt dig. *aaarrrrggg* men va fan har de inga telefoner???

Kommentarer
Postat av: Marie

Va skönt att du fått nått att göra! Jobba hårt som tusan där nu då så kanske du får jobb sen. =)

Nice att tandläkaren hör av sig när dom gjort fel!!!!! =/

Ha det så bra! Kramiz

2009-01-13 @ 21:39:15
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0