Fint i köket

Idag har vi fått nya bänkskivor i köket blev jätte fint, var ju fuktskada i den ena. Snickarn ringde imorse och frågade om han kunde gå in och sätta i dem.
Fredric blev morbror igår till en liten tjej som ska heta Tuva.
Praktiken går bara fint, däremot går det magsjuka där så jag håller alla tummar jag har för att slippa, var visst en riktigt jobbig en också. Har ju redan haft en tokförkylning. imorrn ska jag jobba med bara vikarier känns ju sådär men men det går säkert bra bara man kommer dit. Det är ju inte direkt så att de aldrig varit där he he.
Har fått nya tider på dagis också två dagar 8-16 och två dagar 8-15.30.
På fredag kanske jag ska umgås med Ingela lite efter jag pluggat , vi hinner ju aldrig träffas nuförtiden. Inte med mina andra syskon heller för den delen.
I fredags när jag pluggade fick jag en hel uppgift gjord, alltså en uppgift med typ 13 funderingsfrågor i. Ska nog börja på fördjupningsuppgiften nu på fredag.

Nä nu ska jag sova lite så jag orkar upp imorrn.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Marie

Va mysigt att ni får lite ordning och reda hemma nu då. Fast jobbigt med snickare hemma. =D

2009-01-28 @ 10:14:50
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0