Fint Halsband





Fick ett halsband av ett barn på dagis idag. Riktigt fint tillochmed. Var ett tag sen jag skrev har varit förkyld och kommer ju inte hem förrens halv fem så jag har inte haft nån tid över. Spelar tv spel hela kvällarna he he skitkul. Sökte fyra jobb igår hoppas att jag får nått av dem.. Skulle vara skönt med pengar som kommer regelbundet, så man kan börja spara nångång. Var på af idag, min grupp var sen så jag slapp gruppen och behövde bara prata med AnnaLena, skönt för jag ogillar min grupp de är så negativa.  Nä nu ska jag kolla om det finns fler jobb att söka.

Kommentarer
Postat av: Marie

åhh vilket gulligt halsband dom gjort! =) Kramiz

2009-01-23 @ 19:41:17
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0