Duktig serru

Har varit i Ramsjö idag. Så Samson har varit lös och sprungit omkring med sin ill orangea dummie helt plötsligt ser jag att det kommer en und (i koppel) ochj ska gå förbi så jag platsar Samson och han stannade kvar!!! Fan va härligt, jag blev superglad skönt att veta att jag kan lita på han. Lekte tills jag höll på att frysa ihjäl och sen gick vi in i värmen till Bibbi och jag drack en kopp kaffe.
Har just ätit tortillas å gud va gott det är. Tur att man ska ut och gå senare så man inte blir en tjockis hi hi
Nej nu ska jag göra lite kaffe och sen spela lite tv spel.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken duktig hund du har! =)

2009-02-03 @ 10:31:07
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0