Svår fångad



Mina fiskbäbisar har blivit stora nu här är den finaste och färggrannaste fisken, gav bort hälften till svärmor. Kan lova er att det var väldigt svårt att få den lille krabaten på bild.Tyvärr så dog bägge vuxna honfiskarna, anske att de var gamla när jag köpte dem, har ingen aning om hur gamla de blir. Kanske ska läsa på lite mer om det he he.
Idag har jag inte gjort så mycket, typ spelat mario kart. Ja också var vi till Ramsjö en sväng så hunden fick va lite lös, och Fredric hämtade skoterhjälm.



Här är ett kort på katten också, min söta katt på snart 5 år hoppas att han lever länge, köpte han ett tag efter att pappa gått bort så han har tröstat mig en del kan jag lova. Han är väldigt speciell för mig vet inte vad jag skulle göra om nått skulle hända honom. Han är liksom mitt första egna djur också. Han är jätte härlig, kramas jämnt med mig när jag är nedstämd.
Just nu sitter jag och dricker baileys, var nog säkert 4 år sen sist kom inte ihåg att det var så här gott. Ska nog kolla på en film sen kanske om jag orkar är rätt så trött idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0