man lär sig nått nytt....

Varje dag... Idag var min första dag på kursen. Det var riktigt intressant faktiskt och trevliga människor var det med. Jag fick veta en sak idag. Man får inte ha trampoliner på båtar. ÖÖ ok tänkte jag (jag vet jag är inte så smart) sen fortsattte läraren med at säga ja vad händer när du hoppar? inget svar.. jo båten fortsätter att köra och du ramlar om du har otur bredvid polen... Jaha ja ja nu vet ni att ni inte ska hoppa trampolin på en båt! Fan man tänker ju inte så mycket på sånt..
Fick ett ordspråk också

Vad tjänar det till att gå fort eller ta långa steg om man går i fel riktning?

Annars har det varit en rolig dag med mycket skratt. Vi fick intervjua den som satt bredvid också, är inte riktigt min grej men det gick bra. Vi fick både kollegieblock och pennor idag.. härligt så slapp man fundera över hur man skulle finansiera ett block.. har lite dålig ekonomi.
 
Har varit förkyld i helgen har haft lite feber men jag mår sisådär nu tur att jag hade mitt värsta på torsdagkväll och på fredag. Imorrn så blir det Terry Evans ska bli skit kul... Nä nu ska jag göra lite köttfärssås och spagetti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0