Hund stackare!!

Idag har jag vart ute i skogen med barnen. Är min sista vecka på dagis nu sen börjar min kurs. Ska bli intressant att se vad det är för något.


Har varit lite irriterad idag och hunden sprang om kring som vanligt och jag sa åt han att han skulle gå på platsen men han vägrade, så jag blev lite arg så efter mycket om och men så tvingade han sig själv dit. När han väl sitter där så ser jag att katten pissat fulla hans bädd.. Inte undra på att han inte ville dit, skämdes ganska rejält efter det (jag alltså) Stackarn så de var bara att köra in hunden i duschen, kasta ut katten och tvätta hundbädd i klorin. Tur att det är fejkskinn iaf och inte filt!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars lilla vovve....men man kan ju inte tänka på allt!!!! =)

2009-02-19 @ 10:12:39
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0