Härliga fredag

Ja då var min första vecka på kursen avklarad. Tiden har gått riktigt fort och jag tcker att det är jätte roligt. De senaste två dagarna så har vi fått "starta ett eget företag" . Så vi har fått komma på en idé och skriva lite om hur vad vi ska göra hur vi ska göra det och hur vi ska nå ut till våra kunder och idag har vi också fått valt vilken form av bolag vi skulle starta. Måste erkänna att kursen är MYCKET bättre än vad jag hade tänkt mig. Jag har lärt mig mycket som jag inte vetat förut bara på den här veckan. Jaha imorrn ska jag ut och kolla på skidåkare (Alfred) och fika lite med Maja. Ska gå på Albons leksaker också och köpa nått till Henning och Tuva. Var på bokrea idag men hittade inte nått speciellt bara en present åt Alfred, en bok om bokstäver. Nä nu tror jag att hunden vill ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0