Företagskunskap och Kommunikation inom Tjänstesektorn


Kolla vilken snygging


Idag har jag varit på Märtas och fikat med Marie, Adam och Pontus,det  var riktigt trevligt. Vi träffas ju inte så ofta.
Var in på bokhandeln en sväng men jag hittade inget där, jag köpte en målarbok på Albins istället.
När jag kom hem så hade jag fått ett brev från af. Jag har blivit antagen till en utbildning i Företagskunskap och Kommunikation inom Tjänstesektorn. JAAA jag får en utbildning, är ju alltid bra att ha nått mer på sitt cv.
Ska nog umgås med tjejerna ikväll innan de ska på krogen. Jag känner inte riktigt för att gå ut, var länge sen jag kände för det nu. Jag tycker att det är trevligare att bara umgås, man behöver ju inte alkohol för att det ska va kul.
 Nä nu ska jag ta å laga lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0