Sjukling

Har varit sjuk i två dagar nu, feber och så har jag mått knepigt liksom nästan illa. Usha hoppas att jag är frisk imorrn.
Glömde att skriva i fredags, då gjorde jag mitt första sälj altså en order med 2 st föreläsningar så jag blev riktigt stolt över mig själv! Vi var 2 st då som hade sålt, jag och Danne. Fan va vi kan, hoppas att nån mer har hunnit sålt nu när jag varit borta.
På torsdag ska jag klippa mig så man är fin tills 50 års festen på lördag, har ingen naing om vad jag ska ha på mig men det löser sig väl hoppas jag. Brukar ju göra det man kan ju inte direkt gå naken dit..

Kommentarer
Postat av: Svärmora

Har du piggat på dig??? Jag har kastat ved så jag har ont i nacken,, o lage har haft av halva muskelfästet i vaden,,, kul värre,,,

2009-04-22 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0