Ny

Nu har jag klippt mig så man ser ut som folk när man ska på 50 års fest på lördag. Och nej Marie den här gången får du ingen bild he he du får vänta tills på lördag. Imorrn ska jag jobba till kl 16 skönt att sluta en timme tidigare på fredagar. Prövade min nya cykel igår och den går fint har börjat cykla till jobbet nu så man kommer i god tid och kan tat lugnt när man kommer fram.
Imorrn ska jag ha individuellt möte med chiefen min, eller ja utbildaren.
Ska försöka hitta nå kläder som jag kan ha på mig på lördag.
Föresten en på jobbet slutade idag, tråkigt men hon kände att det inte var nått för henne och det är väl så alla kan ju inte tycka om att sälja.
Nej nu ska jag kolla på föreläsningen vi säljer så jag kan sälja bra imorrn!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Fan också...jag som tänkte tjata till mig en bild igen! =P

2009-04-24 @ 08:55:25
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0