Fy tusan va glad jag är!

Idag på kursen har vi hållt på med marknadsundersökningar och ringt till olika företag och ställt lite frågor.
Mitt på dan runt två så fick jag ett samtal.
Det var Selldorado som ringde oh sa att jag fått en praktikplats YES!!!
Fy fan va kul alltså det här har jag längtat efter.
Ska nu praktisera i två månader med start på måndag.
Sen efter de tå månaderna, om det går dåligt så får vi en extra månad och har man tur så får man anställning till hösten.
Skulle vara helt underbart att få en anställning där jag skulle bli riktigt superglad.
Så nu ni har jag fått fram min positiva sida igen!!!
Imorrn ska jag på DHL på studiebesök också är det sista dagen på kursen, det är lite sorgligt att lämna alla trevliga personer man lärt känna där men men det är ju alltid kul med ett sånt här tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till praktikplatsen lillasyster. =) Kramiz

2009-04-05 @ 01:47:41
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0