Första samtalen

Igår glömde jag att skriva, eller rättare sagt jag orkade inte. Jag är helt slut på kvällarna igår så sov jag tillochmed middag i en halvtimma. Igår fick vi lyssna lite på Egil. Han berättade om stress och att man ska leva för dagen och inte tänka på allt som hänt. Vet ni att man 60% av allt man tänker på har redan hänt, och det kan man ju ädå inte göra nått åt. Idag har vi fått lära oss att man når längre i livet om man har mål. Så nu har jag ett mål. Innan Juli så ska jag gå ner 6 kg.
Idag har vi okså fått gjort våra första samtal, vi har ringt och kollat upp om adresserna stämde på företagen så de skulle få en tidning. Skönt att de första samtalen inte är sälj. Så nu har jag fått mitt eget skrivbord!! Känns hur bra som helst.
Jag har gåt runt sjön idag också med Ingela. Och Fredric är ute och äter med jobbet så nu sitter jag här en stund jag ska ta och göra min hemläxa snart. Som handlar om ¨mål, det är 21 frågor som jag ska svara på, så det är väl dags att börja nu så man får sova nångång :)
Men jag håller er uppdaterad på vad som händer (om jag orkar) he he man är så slut när man kommer hem. Ja ja vi hörs
Glad Påsk!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjing!!!

Det gick bara fint för Fanny på praon. Hon hade tyckt att det var lite långtråkigt på slutet tyckte jag Leif sa. Men när hon berättade här hemma så var det bara bra. =P

Att äta matlåda och köra kranen var mest intressant! =)

Ha det så gott!!! Kramiz

2009-04-08 @ 23:31:13
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Jessica

men heeej!

2009-04-09 @ 19:13:55
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0