Första säljsamtalen..

Gick väl inte så jätte bra men det är ju första gången så det är väl lugnt än.. Kommer ju sälja jättemycket imorrn :D
Men alla sa inte nej iaf, de ville läsa lite info först.
Imorrn ska jag nog ta å prova cykeln till jobbet. går ju fortare hem då.. när man slutar 5 så vill man bara hem och äta!
Tiden bara springer iväg på dagarna tycker jag iaf efter man kommit hem. Man hinner ju ingenting och man är helt slut, men det positiva är ju att man somnar så fort man lägger sig på kudden.
Nä nu ska jag gå å göra nått vettigt, lite lunch till imorn kanske.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har köpt blomman på Rosehills i Ljusdal..fanns i olika färger tror jag. =D

2009-04-15 @ 20:05:36
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0