Första dagen på Selldorado

Det var hur kul som helst, vi är ett bra gäng på 13 personer. Idag har vi fått svara på vad våra förväntningar och farhågor med utbildningen är. Och ritat 4 bilder av vad vi gjort tidigare, familjen, fritiden och jag. Det var ganska roligt, sen fick vi gå fram till tavlan och visa våra bilder och berätta vad vi ritat. Imorrn ska vi ha friskvård i en timme. Det är en jätte bra sak med Selldorade att vi har två timmar i veckan en på tisdagar och en på torsdagar. Som jag förstått så har vi alla 13 chansen att få jobb d.v.s om vi klarar av säljandet. Så det är ju skit bra så om 8 veckor kanske jag har ett jobb om allt går som det ska!! Fy va kul äntligen börjar det gå bra för mig.
Idag har jag varit ute och gått i 2 timmar, känns i benen kan jag säga. Först gick vi med Fredric och sen när vi gått så ringde jag till Ingela och hörde om hon ville gå. Nu vill jag verkligen gå ner i vikt..
ikväll ska jag beställa en springer (som man sätter på cykeln till hunden) Och om två veckor så ska jag köpa en cykel.
Så nu ska här gås ner i vikt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0