Cyklar..

Nu har jag köpt mig en ny cykel. Från biltema men den kommer nog att funka bra, har inte hunnit prova den än med jag hinner väl med tiden. Min Morbrors sambo Sara ringde idag och bjöd mig på fest, riktigt kul dit ska jag verkligen!
Den här veckan ska jag börja sälja så det blir intressant att se hur det går! Längtar redan tills imorrn.  Här kommer bilder på gamla och nya cykeln:

Gamla cykeln, den har jag ärvt av ingela så den är väl en 15 år eller nått...




Nya cykeln:




Är skönt att ha en ny cykel som man kan lita på, speciellt när jag ska cykla med hunden sen.
Nä nu ska jag fortsätta kolla på harry potter och de vises sten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow!!! Vilken snygg cykel!! avis

2009-04-13 @ 21:33:44
Postat av: Marie

Det var jag som skrev inlägget....men det verkade inte komma med nått namn...,hehe

2009-04-14 @ 13:58:59
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Jo, det valite skillnad, skönt med nytt åkdon,,, ska väl skaffa en jag oxo

2009-04-15 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0