ush för af

Ska till arbetsförmedlingen, usch man gruvar sig varje gång. Man får inte ut nått av att vara där tycker jag. Men det är ju bara att pallra sig dit annars blir de inge pengar och utan pengar funkar ju inte nått..

Var på dop i lördags det var fint, och rolig. Var i Ramsjö på söndagen och hälsade på bibbi.

Borstade hunden nyss, jag känner bara av min hundallergi när jag borstar han. Så det är ju ganska lugnt ändå, tur att jag inte känner av han hela tiden, kommer aldrig att göra mig av med min Samson. Han är ju den som gör mig glad på dagarna när jag är nere, kan ju liksom inte strunta i att gå ut med han bara för att jag inte vill.

Ush får snart fler fiskyngel men den här gången får de klara sig själv, tänker inte använda nån yngellåda den här gången. De har ju växter att gömma sig i.


Nä nu ska jag gå å laga lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0