Suck, ge mig ett jobb!!

Å va det är jobbigt att vara arbetslös, vill bara ha ett jobb och slippa vara hemma hela dagarna.
Det enda positiva med att vara hemma hela dagarna är att Samson slipper vara själv.
Skulle sitta riktigt skönt med lite klirr i kassan.

Idag har jag sökt tre jobb som jag förmodligen inte kommer att få eftersom det är förskollärare de söker och jag är ju bara barnskötare. Men jag söker ändå och hoppas på att de inte hittar någon förskollärare.

Sitter och lyssnar på julmusik nu, riktigt mysigt nu när det är hur mycket snö som helst, så i år får vi nog ha snö på julafton.
Vet fortfarande inte vad jag ska hitta på med på julafton men det hinner jag väl fundera ut..

Datorn har gått sönder också den vänstra musknappen är paj. Tur att man har en sån där platta som också funkar som mus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0