Kul kväll

Idag har jag vart på föreläsning igen kommer inte ihåg va han som prata hette men det var ganska tråkigt att lyssna på. sen har jag varit ute med maja och druckit kaffe och handlat lite. Har nästan alla julklappar klara, är förvånad själv har bara Pontus, Fredric och mina djur kvar.

Nu håller jag på å singstarar med mig själv, ni ser va mycket jag har att göra på dagarna..
 
Ikväll ska vi ut på järnvägs på 29:an vi blir 6 st om allt går som det ska. Ska ta med mig lite chips så jag blir av med lite. Ska bara dricka 6 cider har inte planerat att bli så jätte full. Ska ju kunna göra nått imorrn med ;)

Vill ha en skog i närheten så jag kan spåra lite med Samson, kan ju börja lite lätt. Men kan inte komma på nån nära, som jag vet man får vara i. Men men vi kanske flyttar nån¨gång och då ska jag ha skog i närheten.

Nä nu ska jag fortsätta att singstara eller kanske ta en powernapp.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha så roligt ikväll nu!! Festa lite för mej med! =)

Kramiz

2008-12-19 @ 19:48:07
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0