Jag kan!

jag bakade limpor igår och det gick faktiskt bra trodde först att det inte skulle bli nå limpor för degen var superkladdig men det blev två ganska fina pumpalimpor (goda blev de också). Tror aldrig jag bakat limpor förut har bara bakat scones.

Det gick rätt bra på af iaf behöver inte tillbaka förrens i januari och då kanske jag får praktik sen, hoppas hoppas! Eller hoppas mer på att jag har fått ett jobb då. tänk att starta det nya året med ett jobb då skulle mitt liv vara näst intill perfekt tror ja.

Idag ska jag plugga så jag får färdigt det sista också. Man får liksom aldrig lust att plugga så det är väl bara att göra det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va du är pysslig då! Kramiz

2008-12-16 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0