Håll in strumpbyxor

Köpte ett par håll in strumbyxor idag för 65 spänn men jag såg då ingen skillnad.. dags att börja träna magen kanske så den inte sticker ut i alla kläder, ser ju för tusan ut som om att jag är gravid men det är jag då inte... Nää vilka lurendrej produkter.. de kunde väl funka lite iallafall då. Men jag får väl gå med putmage ändå då.


Håller på att laga en köttfärslimpa för första gången i  mitt liv, hoppas på ett bra resultat annars är risken stor att det inte händer igen, det där med tålamod det vet jag inte vad det betyder tror jag he he har inget i alla fall. Eller jo ibland funkar det faktiskt t.ex. med hunden då funkar det ganska bra, kanske inte så bra som det borde.. Men han är väl van vid det här laget.

Till helgen får nog Samson vara ute i skogen igen för det är det bästa han vet och jag med för den delen, är så skönt att slippa allt annat och bara gå om kring. Ja också springa och gömma mig när hunden tokspringer iväg, å då blir det fart på Samson han tycker inte om när jag försvinner, men det börjar gå bättre nu för han vågar inte springa iväg längre.

Vi syskon har bestämt att vi ska köpa en julklapp var och sen dra lott, riktigt skönt men man får inte så mycket för en hundring och det är väldigt svårt att komma på nått bra att köpa.

Idag har jag köpt kardborreband till hundens reflexväst (nej jag har inte försökt att göra en egen) Det var så konstiga storlekar på dem så storleken under var alldeles för liten den räckte inte runt magen, och den här är alldeles förstor så jag ska sy dit extra kardborre så den sitter som den ska.
 
Nänu är maten snart klar så jag ska göra lite sås!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tänk att vi lagade lika mat idag...hihi!

Hoppas ditt smakade bra...vi ska öta våran i morgon. =) Kramiz

2008-12-03 @ 21:02:26
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0