Grattis Håkan 50år!

Var ute och åt middag med svärfar och alla andra, han fyller 50 idag så vi åt ute igår. Det var riktigt trevligt, sen gick vi hem till svärfar och drack kaffe och åt schwartswalds tårta mums det är min bästa tårta). Sen var jag barnvakt en stund medans föräldrarna var å handlade jag tror nästan att jag hade roligast he he nej tjejen hade också kul!!

Det blev inget skogen med Samson, det var på tok för mycket snö för att komma till skogen med bil! Men vi myste lite med godis istället.. Just det jag var ju på julbord i fredags också, på stadt, det var hur gott som helst. Riktigt trevligt var det också, sen kom svärfar och skjutsade hem oss. Senare på kvällen så snubblade Fredric över tv-rumms bordet så ena benet trillade av, så vi ska kolla på ett nytt idag. Är ju lite farligt att ha ett trasigt bord och en hund för han är inte så försiktig när han försöker ta sig fram.

Till helgen blir det dop för Molly men jag köper dop present efter så slipper de få dubbelt av nått. Så kanske de kan få nått de inte fått än. Ingen tid vet jag men men det får jag väl reda på hoppas jag! Ska nog fråga idag eller imorrn om jag kommer ihåg.

Shit va det snöar alltså, det är ju hur mycket som helst, min och samsons vägar som vi brukar gå på är nästan aldrig plogade när vi går, men Samson bryr sig inte han kravlar ändå uppanpå de gamla plogkanterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0