Fint i akvariet snart

Igår kl elva på kvällen så kom jag på att jag måste ju köpa växter till akvariet så jag satte mig ner och började beställa och det var ju hur kul som helst att sitta där och kola på alla roliga saker som man kan beställa till akvarier. Men efter ett tag så bestämde jag mig för att det får räcka med växter först och främst så får vi se sen.

Imorse letade fredric efter sin plånbok men han kunde inte hitta den, så han trodde att den var på jobbet. Klockan åtta ringde fredric till mig och sa att jag måsta gå upp och kolla om jag såg den, jag gick till hatthyllan lyfte på en hundbajspåse och VIPS där låg den.... Han är värdelös på att leta saker he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0