Då har jag klippt mig då!

Ja nu har jag klippt mig och färgat håret och jag tror faktiskt att jag är nöjd, iallafall tills jag ska fixa håret själv imorrn ;) men men än ser det bra ut. Fast jag har nästan inget hår kvar känns det som! ha ha men det är skönt att äntligen ar vågat göra något åt mitt hår.

Ja kollade ju på julkalendern idag men nej jag tycker inte att den verkar nå bra, fast jag kanske är för stor för att tycka det är bra.

Idag ska jag göra korvstroganoff, åt inte det när jag var mindre men jag har slutat att vara så kräsen och äter det mesta nuförtiden.. riktigt skönt att kunna välja mellan lite fler maträtter.

ush va tråkigt det är att inte ha nått jobb.. klockan är bara 11 och jag har ingen aning om vad jag ska göra.. eller jo städa men det lät ju inte så roligt men det behövs ju så det är väl bara att sätta igång då!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu vill man ju liksom se bild på frisyren med. =P

2008-12-04 @ 11:59:31
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0