ååå

Alla mina planer har gått åt skogen idag men man kanske inte ska planera så mycket, skulle ut på Ljusdal med Ingela idag men då hade Alfrett spytt två gånger imorse så det blev inget av med det. Åsså ikväll skulle vi på firma fest men de vi skulle gå med blev sjuk så det kanske inte blir nått av med det heller... suck  men vi ska ut å äta på Söndag iallafall.

Fy tusan va nöjd jag är med min frisyr alltså det trodde jag inte men det är riktigt skönt att inte vara långhårig!! Klippte mig på hårextra och jag kommer definitivt att fortsätta att klippa mig där, var jobbigt att komma på villket ställe jag skulle klippa mig på för det finns ju en massa olika ställen.. Men bestämde mig tillslut för hårextra ett bra val!!

Imorrn blir det nog ut i skogen *hoppar upp och ner av glädje* är bara såå himla kul att vara ute i skogen med Samson. Är inte lika kul att tikarna löper så han lyssnar som en dövhund ungefär.. inte så bra med andra ord. Igår t.ex. så kom svärfar och Samson hade komando att ligga på bädden men gjorde han det, nej då han sprang allt han orkade mot dörren men då kom en arg jag och skrek nej, han sprang genast till bädden men typ 2 sek senare så var han där igen, då släpade jag in han i köket istället!! Jag SKA vinna, ska inte ge mig en enda gång för han var så bra innan, jäkla trots hund han är precis om mig :) 

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh va jobbigt när det inte blir som man tänkt sig... Kramiz

2008-12-06 @ 08:22:51
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0