4 km i 14- det ni

Jaha då har man just kommit hem från en promenad i 14 graders kyla, hundens hår på hakan var is och mitt hår med.. Ganska skönt att gå när det är kallt tycker jag. Både jag och Samson  har reflexväst på oss när vi är ute så vi syns nog lång väg he he.
Annars idag har jag å Ingela gjort stan jag köpte fisksten för 170 kr men men hoppas det blir fint, köpte nån brödmix också för pumpabröd som jag ska provbaka nån dag. Träffade Marie och Niclas och pontus en snabbis idag också när vi var på möbeltjänst. Skönt att ha gått en sväng då kan man äta lite chips med gott (eller näe men bättre) samvete.

kom på idag att jag läre köpa nån mer fiskväxt innan jag byter grus så slipper jag plantera i vattnet det känns inte så fräscht med fiskvatten... Har en gravidfisk för tredje gången nu.. de bara blir gravida hela tiden men de får klara sig bäst de vill den här gången annars får jag starta en fiskfarm här.. Nä nu ska jag spela lite poker håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0